Jag måååste måste måste bara få berätta om gårdagen! Då fick jag ääääntligen träffa massa hundar igen, som jag saknat det! Det var.. så underbaaaart! Vinden i fluffet, busiga kompisar och tanter med massa godis!

Fluffbrorsan Ivy mådde inte så bra så jag och några andra människo-hundtöntar följde med honom och Maria till Husängen veterinär! Dumma mamma glömde mig i bilen och det var jättetråkigt att sitta där, tycker inte om när man inte kan titta ut ur fönstret på bilen och hålla utkik efter sällskapet. :(

Sen kom mamma tillbaka iallafall och då fick jag följa med in på Husängen med Emelie, Maria och Ivy! Jag misstänkte att kanske skulle dem göra någonting med mig med! För man vet ju aldrig... kanske skulle jag få smaka på den där vassa saken som dem elaka tanterna och gubbarna sticker hundar med. :( Men det behövde jag inte! Sån tur, va!

Sen kom den in en gammal tant.. en sheltie som jag! Hon var tio år gammal och så intressant på nåt vis, som om vi hörde ihoooop! Och jag blev så glad så glad att jag började tjuta efter henne att lägga märke till mig! När jag äntligen fick hälsa på tantan så gillade hon inte mig. :( Bedrövligt!, jag är ju supersnäll och jättesöt, hur kan man INTE gilla mig!? :(

Nåväl.. Jag har lovat matte att bjuda på några bilder från dagen, så här kommer dem:


10/13/2013 07:47:42 pm

Hoppas att de inte va något farligt med söta Ivy<3
o Hampe om hon inte gillar dig för den du e, så släpp henne, du hittar snart en som gillar dig för den du e :D

Reply



Leave a Reply.

    Välkommen hit!

    Hej och välkommen till vår lilla blogg! Här kommer du kunna läsa om fluffen Ivanhoe & Hampus olika upptåg! Vi bloggar om bland annat dogparkour, rallylydnad, agility, klickerträning,  BARF, färskfoder och mycket annat skoj som lekträffar med våra bästa vänner till exempel! Allt detta ur vår egna synvinkel såklart!
    Enjoy! =^.^=

    Arkiv

    October 2013

    Innehåll

    All
    Hampe
    Ivy
    Vardagskul