Idag fick jag sovmorgon och det var så mysigt att bara ligga hopkurad i bädden och slippa kylan som har kommit!
Fick mig en liten morgonkiss och sedan snabbt in igen för att lägga mig och tugga gott ben ^^ Sen gick jag och matte ut på en promenad och då hade hon den roliga väskan med sig och i den väskan fanns så klart kameran! När den är framme får jag alltid massa godis och jag får visa hur snygg jag är.
När matte och jag är ute på hennes fotorundor som hon så fint kallar det, så har vi det alltid så mysigt. Ingen brådska, det finns bara hon och jag. Jag älskar dom stunderna. Plus att hon säger hur vacker jag är hela tiden, kan det bli bättre?


Måste ju dela med mig av mattes bilder, titta så fina dom blev. Men skulle dom kunna bli fula med mig som motiv?
Ha så skoj och lämna gärna en kommentar :) 



Leave a Reply.

    Välkommen hit!

    Hej och välkommen till vår lilla blogg! Här kommer du kunna läsa om fluffen Ivanhoe & Hampus olika upptåg! Vi bloggar om bland annat dogparkour, rallylydnad, agility, klickerträning,  BARF, färskfoder och mycket annat skoj som lekträffar med våra bästa vänner till exempel! Allt detta ur vår egna synvinkel såklart!
    Enjoy! =^.^=

    Arkiv

    October 2013

    Innehåll

    All
    Hampe
    Ivy
    Vardagskul